Umowę na wynajem skrytki można zawrzeć w sposób tradycyjny, ale również zdalnie (online).
Po wspólnym opracowaniu treści umowy, przesyłamy ją przez dedykowany portal Autenti.com, który umożliwia zawarcie umowy bez konieczności jej drukowania i skanowania.
Do zdalnego podpisania umowy nie jest wymagany podpis elektroniczny, wystarczy adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego.
Punkty POSTBOX24, znajdują się w Warszawie i Wrocławiu. Nie jesteśmy typowym biurem wirtualnym pod, którego adresem zarejestrowanych jest kilkaset firm. Wyróżniamy się tym, że pod indywidualnym adresem, siedzibę posiada tylko jedna firma, a korespondencję można odebrać samodzielnie o dowolnej porze, ponieważ każdy punkt czynny jest całodobowo.
Adres Twojej firmy może wyglądać następująco:
Nazwa Twojej firmy
ul. Grójecka 78/XX*
02-359 Warszawa
*XX to numer skrytki pocztowej
Usługa adresu korespondencyjnego jest dedykowana zarówno dla osób prywatnych, jak i firm.
Osoby, które dużo podróżują, często zmieniają miejsce zamieszkania – nie nadążyłyby nad aktualizacją adresu we wszystkich instytucjach. W odpowiedzi na ich potrzeby oferujemy usługę adresu korespondencyjnego – tak, by trafiła w jedno miejsce, a gdy odbiór korespondencji nie jest możliwy – skan korespondencji przesyłamy na adres e-mail Najemcy.
Wiele firm powierza nam swoją korespondencję, korzystając przy tym z panelu logowania, co odciąża pracowników od konieczności jej organizacji.
Pełnomocnictwo pocztowe to dokument, który przygotowywujemy dla każdego Najemcy, korzystającego z pakietu, który zawiera odbiór korespodencji awizowanej z placówki pocztowej. Po zawarciu umowy, przekazujemy gotowy dokument do złożenia na poczcie. Pełnomocnictwo można złożyć w dowolnym Urzędzie Pocztowym w Polsce.
Korzystając z pakietu III, IV lub V unikniecie Państwo konieczności dojazdu do Urzędu Pocztowego i oczekiwania w kolejce po odbiór awizowanej korespondencji. Odebraną korespondencję, w zależności od zawartej umowy, pozostawimy w skrytce do odbioru lub zeskanujemy i prześlemy na adres e-mail.
Złożenie pełnomocnictwa pocztowego na poczcie wiąże się z dodatkową opłatą (26 zł brutto – stan na 26.09.2020 r.), zgodnie z obowiązującym Cennik Poczty Polskiej.
Pełnomocnictwo to prosty dokument, w którym Najemca upoważnia naszą firmę do odbioru np. korespondencji poleconej, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – zobacz wzór pełnomocnictwa.
Usługa powiadamiania o nowej korespondencji jest standardem w większości naszych pakietów.
Powiadomienia są dostarczane w formie wiadomości SMS lub e-mail – informują o: listach zwykłych; listach poleconych; awizach; awizach powtórnych; katalogach; zwrotnych potwierdzeniach odbioru.
Usługa nie jest w żaden sposób limitowana i nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wysłanie powiadomienia.
Usługa skanowania korespondencji jest dodatkową opcją występującą w naszych pakietach.
Skanujemy zawartość listów zwykłych; poleconych; ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Wszystkie dotychczas zeskanowane listy można podejrzeć w panelu logowania.
Oryginały skanowanej korespondencji, możesz odebrać bezpośrednio ze swojej skrytki lub w siedzibie naszej firmy.
Sala konferencyjna to jedyna usługa, ktorej nie posiadamy w swojej ofercie.
Dzięki ograniczonej powierzchni naszych lokali, cenę oferowanych przez nas usług mogliśmy obniżyć do minimum.
Nie mniej jednak w naszej umowie znajduje się zapis, który umożliwia udostępnienie lokalu na potrzeby zorganizowania:
– posiedzeń zarządu,
– walnych zgromadzeń członków,
– organizację spotkań i konferencji biznesowych.
Panel logowania to dedykowany system dla Najemców, którzy korzystają z pakietów IV lub V, czyli tych zawierających usługę skanowania korespondencji.
System działa jak wirtualna kancelaria – organizuje korespondencję przychodzącą, wraz z informacją o nadawcy oraz dacie odbioru.
Wersję demonstracyjną możesz przetestować logując się na stronie Usługodawcy poniższymi danymi: